директор,
учитель -методист,
вища кваліфікаційна категорія
«Наша школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.»
Система пошуку творчо обдарованих дітей Основні напрямки діяльності:
Конструювання освітнього простору – впровадження уроків-тріад;
1 Формування самосвідомості;
2 Висока духовність і моральність;
3 Культурна мозаїка розвитку дитини;
4 Креативність освітнього процесу;
5 Здорова дитина – здорова нація;
6 Творчий вчитель – творчий учень;
7 Життєве проектування, як основа забезпечення діяльнісного змісту освіти;
8 Реалістичність, природо відповідність і соціалізація навчання;
Моя педагогічна концепція:
- партнерство з учнем на засадах взаємоповаги;
- постійна психодіагностика учня, пізнавальний діалог з ним, для виявленнясуб`єктного досвіду учня, особливостей його сприйняття;
- внутрішня мотивація – самопізнання та самореалізація дитини через формування
рівноваги між світом в собі і собою в світі;
- формування навичок соціальної взаємодії, здатності до конструктивного розв’язання проблем
спілкування;
- оснащення учнів науковими і літературними підходами, опанування смислами та художніми
особливостями літературного твору, формування читацької майстерності.