Адміністрація навчального закладу

/Files/images/IMG-3c08ef42bee42a972e750f9b27625422-V.jpg

Світлана Борисівна Кучман

директор,

учитель -методист,

вища кваліфікаційна категорія

«Наша школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.»

Система пошуку творчо обдарованих дітей Основні напрямки діяльності:

Конструювання освітнього простору – впровадження уроків-тріад;

1 Формування самосвідомості;

2 Висока духовність і моральність;

3 Культурна мозаїка розвитку дитини;

4 Креативність освітнього процесу;

5 Здорова дитина – здорова нація;

6 Творчий вчитель – творчий учень;

7 Життєве проектування, як основа забезпечення діяльнісного змісту освіти;

8 Реалістичність, природо відповідність і соціалізація навчання;

/Files/images/IMG-cb3ce78bbf5ae8bc87abd72120fe8954-V.jpg

Cєдих Світлана Олексіївна - заступник директора з науково-методичної та навчально – виховної роботи, вчитель світової літератури, вища кваліфікаційна категорія

Моя педагогічна концепція:

- партнерство з учнем на засадах взаємоповаги;

- постійна психодіагностика учня, пізнавальний діалог з ним, для виявленнясуб`єктного досвіду учня, особливостей його сприйняття;

- внутрішня мотивація – самопізнання та самореалізація дитини через формування

рівноваги між світом в собі і собою в світі;

- формування навичок соціальної взаємодії, здатності до конструктивного розв’язання проблем

спілкування;

- оснащення учнів науковими і літературними підходами, опанування смислами та художніми

особливостями літературного твору, формування читацької майстерності.


Леся Віталіївна Ігнатьєва /Files/images/IMG-5a6c9072432bad1c451745e64e161dc4-V.jpg

заступник директора з виховної роботи, вчитель початкових класів, перша кваліфікаційна категорія

"Виховання, якщо воно бажає щастя людині, повинно виховувати її не для щастя, а готувати до праці"

К. Д. Ушинський

Кiлькiсть переглядiв: 319

Коментарi